Nye medier?

Af Kenny Bagge

Jeg ønsker at vi på et tidspunkt igen kan mødes ansigt til ansigt, og i den sammenhæng tror jeg stadig på at det vil være en god ide at uddele nogle brætter og ure rundt omkring i de lokale cafeer, akkurat som vi gjorde hos Kaffebar.

Skak er og bliver en social ting. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig nettet og de sociale medier som præger denne her tid.

I disse dage er der netop dukket en helt ny SOME platform op der hedder CLUBHOUSE. Det er en AUDIO platform, hvor man kan lytte med live eller selv oprette en club eller et rum, og her styre et emne.

Det er helt oplagt at Hillerød Skakklub lander den som den første. Der kan laves private audio møder. Offentlige tilgængelige rum hvor klubben kan oprette temaer, debatter og quizzes. Her kan vi hurtigt  komme i kontakt med andre skakinteresserede samt nye  potentielle medlemmer. Alt sammen i realtime!