----  <> 2010

Læs også
Beretning for 2007-08.

Referat

Lad det være sagt med det samme. Alle evt. rygter om ledelseskrise er afblæst!

Rigtig mange medlemmer var mødt op for at diskutere klubforholdene og ikke mindst de kontroversielle emner, der har præget året der er gået.
Fremtiden med en næsten helt ny bestyrelse og et 100 års jubilæum ude i horisonten var selvfølgelig også hotte emner.
Alle emnerne blev grundigt debateret i en yderst positiv og konstruktiv atmosfære.
Alle beklagede Mogens bratte farvel, men der var også enighed om at kigge fremad og bilægge alle uenigheder. Ib blev fortjent hyldet for sit store engagerede arbejde som formand de sidste 6 år.
En række garvede og rutinerede kræfter valgte at gå ind i bestyrelsesarbejdet, således at klubbens fremtid er sikret på betryggende vis frem til jubilæet i 2010.
Som ny formand blev valgt Hens Henrik Hviid, mens Peter Langer blev valgt som næstformand. Begge har tidligere haft de samme poster. Stig Lenskjær blev valgt som ny kasserer, mens en anden tidligere formand - Ole Rasmussen blev valgt som menigt bestyrelsesmedlem sammen med de unge - Christopher Pedersen og Sofus Christiansen. Henrik Paulsen og Henrik Holm blev suppleanter. Johnny blev ny revisor efter Evald.

En rigtig god konstituering der betød at klubben - næsten - undgik personoverlap mellem bestyrelse, bladudvalg, juniorudvalg og jubilæumsudvalg.